Prevádzkovateľ internetového portálu

Fakturačná adresa:

Sídlo, predajňa, prevádzka, sklad:

Mplot,s.r.o

Lovčická 12

91927 Brestovany

Štát Slovenská republika

IČO:46573381
DIČ:SK2023459273

Zodpovedná osoba a kontakt: Martin Pavlík (konateľ)  0915147566

Otváracia doba predajne:

Pondelok - Piatok      od 8:00-16:00

Sobota - zatvorené

Nedeľa - zatvorené

1) O registrácii

"Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme Mplot,s.r.o a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité.

Objednávky je možné uskutočniť i bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť od objednávateľa požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom a sms správou. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

Storno objednávky

Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom (info@ploty.sk) prípadne vykonať telefonicky počas pracovnej doby (0944 663 722). Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

Po storne objednávky Vám bude zaslaný potvrdzujúci email o storne.

3) Druhy dopravy

Doprava tovaru z eshopu ploty.sk

Ceny a termíny dopravy platné od 1.4.2019

A) Nákup len pre tieniace siete , krycie pásky, drobné príslušenstvo:

Platí len pre kúpu tieniacich sietí , krycích pások a drobného príslušenstva. (nie pletiva a plotové systémy, bránky atď...)

- objednávka  Tieniace siete, krycie pásky a drobné príslušenstvo nad 50€ doprava zdarma (celá SR)
- objednávka do 50€ doprava 5,-€

Čas dodania :

Objednávky prijaté do 8:00 dodanie je  zvyčajne nasledujúci pracovný deň

B) Nákup všetok ostatný sortiment (pletivá , bránky, plotové polia, stĺpiky...):

- objednávka nad 300€ doprava zdarma (celá SR)
- objednávka do 300€ doprava 30 eur.

Čas dodania :

Objednávky prijaté do pondelka 8:00 sú doručené do piatka toho istého týždňa.

Garancia dodania celá SR do piatka pre objednávky doručované našou plánovanou dopravou.

Plánované dodanie je závislé od naplnenia jedných z našich 7-áut vašim smerom maximálne však do piatku pri zadaní objednávky do pondelka 8:00

Deň pred doručeným vždy zavoláme a oznámime Vám čas doručenia.

Nevieme vopred určiť ktorý deň a akým smerom bude auto zaplnené.

Dopravu plánujeme priebežne podľa prijatých objednávok.

Garancia dodania do piatku neplatí pri:

objednávke + dopravy s podhrabovými doskami

objednávky zadané ale neuhradené do pondelka 8:00

doručovacia adresa je menej ako 50km k štátnej hranici s Ukrajinou

objednávky zadané inak ako cez www.ploty.sk

C) Osobný odber:

Osobný odber na predajni:  Brestovany, Lovčická 12.

Vyzdvihnite si tovar ihneď. Všetky produkty označené skladom je možné vyzdvihnúť ihneď po zadaní objednávky.

Po zadaní objednávky Vám zašleme email s potvrdením, že tovar je skladom. (V pracovnom čase posielame potvrdenie obratom.)

Toto potvrdenie posielame z dôvodu že vami zvolený produkt  na predajni má niekto k zaplateniu alebo požadované množstvo nemusí byť k dispozícii.

Pri kúpe betónových dosiek a betónových podstavcov je vždy  doprava nacenená individuálne podľa nižšej uvedenej ceny.

Betónové dosky je možné objednať spolu s dopravou len emailom alebo telefonicky vypočítame vám najskôr cenu dopravy.

Cena za dopravu dosiek je počítaná vždy individuálne! Do 20ks dosiek je cena dopravy minimálne 20€ -0,48€ s DPH za km cesta tam aj späť- auto bez ruky s nutnosťou asistencie pri vykládke!

Nad 20ks dosiek je cena dopravy 1,20€ s DPH za km (cesta tam aj späť). (Auto s rukou)

Presná cena dopravy je na vyžiadanie  telefonicky 0944 663 722 alebo zadaným dopytu nacenenia dopravy emailom

Tovar nie je možné zasielať kuriérom z dôvodu veľkého objemu a váhy. Cena dopravy kuriérskych spoločností je omnoho vyššia ako našou spoločnosťou realizovaný rozvoz.

Rozvoz je plánovaný pri zaplnení auta daným smerom Vášho miesta doručenia - tomu zodpovedajú doby doručenia.

Priemerná doba doručenie v sezóne ( marec-november) je 5 prac. dni.

Všeobecné doplnkové informácie:

Cena objednávky sa rozumie cena bez zapožičaných náradí.

Pri platbe na dobierku sú dni doručenia pracovné dni nasledujúce po dni zadania objednávky.

Pri platbe bankovým prevodom sú dni doručenia pracovné dni nasledujúce po dni pripísania celej sumy za objednávku na náš účet.

Doručenie tovaru znamená: do domu - prízemia bez schodov a taktiež pred dvere! Berte prosím na vedomie. že náš vozový park sú bežné a nové prepravné autá a sú schopné doručiť tovar po bežne prístupných cestách! Do lesa bez ciest, po poľných a nespevnených cestách  Vám tovar nevieme  doručiť! Pri kúpe väčšieho množstva materiálu je kupujúci povinný si zabezpečiť vykládku.

V prípade omeškania dodania tovaru zo strany Mplot,s.r.o., je kupujúci oprávnený požadovať zľavu vo výške 0,5 % z kúpnej ceny tovaru za každý začatý týždeň omeškania. Zľava bude poskytnutá automaticky.

Objednávky prijaté sú zaradené do rozvozu prvý pracovný deň po dni objednania.


Pri zaslaní vašej objednávky vždy dobre vyplňte  PSČ, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Ako adresu doručenia uvádzajte presné miesto doručenia (ulicu a mesto alebo obec, kde sa bude materiál vykladať) !!!

Skladom tovar sa rozumie skladové zásoby na našej predajni, príp. tovar ktorý sme schopný naskladniť do 2 pracovných dní. Skladové zásoby na predajni sú vždy aktuálne na stránke www.ploty.sk. Pokiaľ má tovar označenie skladom, nachádza sa aj reálne na predajni. V niektorých prípadoch sa môže stať tovar nedostupný aj keď je označenie skladom (v daný deň sa vypredá). Ak je materiál vypredaný, doba doručenia sa predĺži o dobu naskladnenia. V niektorých prípadoch sa môže naskladnenie predĺžiť, o tejto skutočnosti budete vždy informovaný .

4) Záruka

Pri zásielkách doručovaných kuriérskou spoločnosťou je daňový doklad vždy pribalený. Pri doprave našou spoločnosťou Vám daňový doklad vždy odovzdá náš šofér. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade + 2dni. Záručná lehota je 24 mesiacov od prevzatia zásielky zákazníkom.

Ak kupujúcim nie je spotrebiteľ ale osoba, ktorá koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania postupuje sa v zmysle Obchodného zákonníka, pričom záručná doba je 12 mesiacov. Táto doba začína plynúť dňom prevzatia materiálu od predávajúceho.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

6) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.

Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, 
na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho, 
na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, 
na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, 
na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.

Dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.
Spotrebiteľ musí využiť všetky zákonom dané možnosti pred tým, ako sa obráti na príslušný orgán alternatívneho riešenia sporu, napr. uplatní si svoje právo v reklamačnom konaní.
Spotrebiteľ má právo v prípade, ak dôjde k sporu s predávajúcim, po tom, čo využije všetky možnosti na vyriešenie sporu, obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporu, ktorého hodnota bude vyššia ako 20,- €.
Mplot,s.r.o si na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov vybrala Slovenskú obchodnú inšpekciu. Všetky podrobné informácie nájdete na http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotreb...
Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR – http://www.mhsr.sk/ .

7) Doručenie a dodacie podmienky

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.

Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  • Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
  • Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie Vami zvoleným prepravcom.

Ako zásielku pripraviť

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady.

8) Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy. 
platba dopredu - pri výbere tejto možnosti obdržíte zálohový list so všetkými údajmi k platbe. Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet,
dobierka - objednaný tovar Vám zašleme alebo doručíme a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti alebo kartou,
osobný odber - platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere. 

9) Bezpečnosť

Pri platbe platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sa šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifruje všeobecné informácie (informácie o jednotlivých položkách tovaru).

Službu Cardpay (platba kartou Visa Mastercard) prevádzkuje  Tatrabanka a,s,

Službu Trustpay prevádzkuje spoločnosť TRUSTpay

10) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok. Tovar ktorý bol zjavne poškodený pri dodaní a nebol spísaný protokol o závade nie je možné neskoršie reklamovať.

11) Reklamačný poriadok

Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

V prípade reklamácie nevzniká spotrebiteľovi nárok na náhradu škody z dôvodu nefunkčnosťi u nás nakúpeného tovaru. 

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie:

Zašlite výrobok na adresu - Mplot,s.r.o , Lovčická 12, 919 27 Brestovany.  Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite streč fóliu, kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť.

Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena tovaru. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš predajca plotov Mplot, s.r.o. -prevádzkovateľ e-shopu www.ploty.sk.

Obchodné podmienky sú platné od 2.2.2016 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

 


gramstalker